R10 da olan sağlam kişilikleri de hiçe saymayın hocam. Belki buradan yazmıyorlar ancak r10 da ki sağlam kişilerde Türkiye'de bulunan profesyonel firmalara bile 10 basabilir. O yüzden ilk burada bir görüş alayım istedim. Kıbrısta şirket açıldıktan sonra hukiki bir durum söz konusu olmayacağı bilgisini aldım. Ancak tek sorun site için nasıl bir güvenlik ve aylık masrafları ne olur. Malum TR de bitcoin'in BTC-e sitesi gibi seri kullanılanacağı yok. En azından şimdilik. İşte bu derinlik (Hacim) konusu bu yapılacak olan masraflara değer mi ?

Yok mu bu konuya sağlam bir yazı yazacak paylaşman arkadaş ?