Ben lisedeyken (Bodrum Marmara Koleji) Ozan hocamız vardı.Tam olarak hangi işletim sistemini kullanıyorduk hatırlamıyordum ama o kendi pc sinden msn messenger dahil bir sürü şeyin internetini kesebiliyordu istediği zaman.Canı istediğinde interneti erişimini de durduryordu.

Sonra bende msn messengeri winrar ile çalıştırmaya başlamıştım , bunu fark edincede gitti msn messenger in portunu kapatmıstı

Güzel bir rekabetimiz vardı

Anılar anılllaaaar