tyfnd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şikayet konusunu nerede açıyorum?


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
buraya açabilirsin hocam

https://www.r10.net/sikayetim-var/