sonuna kadar okudum ve tamamen benim düşüncelerimin orada olduğunu gördüm.Bence e-ticarete atılma konusunda bende zamanında çektim ki hala çekiyorum ödeme yöntemleri ve kargo sorunu birde ürün tedariği sorunu en büyük sorun.Onun dışında mutlaka ürün açıklamalarını detaylı ve özgün girince,her ürünün resimlerini girince her ürüne ait videoyu girince zaten kaliteni belli ediyor ve zamanla yükselmeye başlıyoresun.En büyük sorun ödeme yöntemleri,ulaşım ve ürün tedariğidir.