zaten satıcak mal bulamadım orada hiç sormayın çok zor bit pazarından bişey çıkartmak
boş yer buldum ondan çıkıyorum zaten tezgaha
kardeş boşver sen o işi algısı vergisi kargosu zartı zurtu bitmez perişan olursun 2 kuruş için. Bak ne güzel r10 gibi bi foruma üyesin herhangi bir alanda uzmanlaş herhangi bir alana yönel referans kazan müşteri kazan internetten yürüt bu işleri derim.