Azadik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapma be hocam Benim de korkum bu zaten. Kabul etmeyeceklerse söylesinler de biz de türk reklam sitelerine yönelelim.
Valla ben azimle beklemeye devam etmekteyim olucak