iExChange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben bu işe girdiğimden beri düşüş var lütfen kusura bakmayın
yatırım yapalı 1gün olmadan bu denli bir düşüşe geçtiler çünkü
üzülme yanlız değilsin.. bende dün ufak bi giriş yaptım, direk çakıldı
önemsiz bi rakamla girdim neyseki, dert etmiyorum
tekrar yükselirse ne ala, yükselmezse de mualla