kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sayfanızda bağlantıların kalmaması bana göre iyidir. Ben genel olarak min 20dk tutuyorum duruma göre değiişiklik gösteriyor. Maximum 1 gün sayfada kalır sonra temizlerim. Hem kullanıcılar çok fazla rahatsız olmaz hemde sayfa çöp görünmez en azından. Bağlantıları mümkün olduğunca fazla tutmamak gerek eğer sayfa içeriğiyle farklıysa. Şikayet alma oranını düşürmek için. Ha şunuda yapmayın yayınla 3-5dk sonra sil tekrar at sil tekrar at bu seferde spam filan yersiniz sayfanıda çok riske girer, attığınız bağlantı domainde riske girer.



Linkler tamamen sayfa icerik ile alakali benim. Caps karikatur vb.

Ben hic silmiyordum ama artik tutan linkleri 24 saatte silip ertesi gun tekrar yayinlamayi dusunuyorum nedersiniz


iPhone 5S 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi