Nightundertaker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onlar otoriter siteler zaten. R10'a bile footer backlink alsan bişey olmaz.

GT-I9082 cihazımdan Tapatalk ile gönderildi

onlar zengin biz fakiriz ölemi bu işin adeleti nerede