retrospektif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
uygulamazsan eğer lütfen imzandan kaldır linki de millete zararın olmasın hocam.sırf hit almak için küçük şeyler yapmayalım bilen var bilmeyen var.
Programı kullanan arkadaşlar var ve hepsi de memnun. Orda zaten mesele siteye uygulamak değil, tier 2, stratejiye göre.
Yurdışında zaten on binlerce kişi kullanıyor, hepsi de memnun.