Joomla 1.5x de Joomfish ile çok rahat yapıyorduk açıkçası 2.5x. de çoklu dil i ne Joomfish ile denedim nede Joomla nın kendi çekirdeği ile gelen dil uygulaması ile. Joomfish de bildiğim kadarıyla 2.5x için bir sürüm yayınladı ama hala kararlı sürüm yayınlayamadı.