Uzun süre zopim chat kullanmış biri olarak Livezillayla kıyaslarsak artıları eksileri nedir?

Livezilla ücretsiz sürümünde aynı anda 2 kişiyle görüşebiliyormuyuz?

Livezilla da dosyaları dışardanmı çağırıyoruz site hızına olumsuz etkisi varmıdır?