Anlaşmalar önemli hocam. Çalışma yaptığınız adamla anlaşma yaparsanız bu bu durumlarda sorumluluk almam diye açamazlar. Ancak anlaşmasız ve faturasız yapılan işte de maliye vb. çökebilir başınıza.