Arkadaşlar çok ama çok saçma sebeplerden dava açılıyor Bir de nedense en ufak sorunlarda "Avukatım sizi arayacak, Mahkemede görüşürüz, İrtibat bilgilerinizi verirmisiniz avukatım sizin ile görüşecektir, Yarın savcılığa gidip suç duyurusunda bulunacağım" vs. vs. Sürekli bu tarz şeyler kimse konuşup anlaşma çabasında değil. Sizin düşünceleriniz nedir ?

Not: Siteniz büyük zarar uğramıştır gidip dava açarsınız ama burda bahsettiğim olay çok farklı