Yazılım mühendisi olduğunuzdan bahsetmişsiniz, peki kendi siteniz için neden başka birinin yazılımını kullanıyorsunuz ? Benim " Şahsi " fikrim ben yazılım "Mühendisi" olsam kendi yazılımımı kendim tasarlar kendim progralamasını yaparım.
Bu arada Mustafa Bey'den dün bu scriptten bende aldım ve sağolsun herşeyi ile ilgilendi kendi kurdu kendi ayarlarını yaptı anahtar teslim anlayacağınız. Ve ne kadar arasam'da bıkmadan usanmadan güzel bi şekilde cevap verip her sorunumu çözdü.
Demo İsteyenler :
www.sekeroyun.org
İyi günler.
ya he he tamam kIralsınız, en büyük sizsiniz he he