DeNgEsiZ05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende şikayetciyim,
domaınımın suresı doldu, 15 dolar ıstyo..
galileomcse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sizden yine 15 dolar istemiş. benden şu an 120 usd istiyorlar. düşmesini bekliyorum.
bu onların en doğal hakkı hocam. bende çok ödedim ama ektradan barındırıyorlar panellerinde. bedelleri biraz fazla ama dikkatli olmak gerekir