bende şikayetciyim,
domaınımın suresı doldu, 15 dolar ıstyo..
sizden yine 15 dolar istemiş. benden şu an 120 usd istiyorlar. düşmesini bekliyorum.
bu onların en doğal hakkı hocam. bende çok ödedim ama ektradan barındırıyorlar panellerinde. bedelleri biraz fazla ama dikkatli olmak gerekir