DeNgEsiZ05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende şikayetciyim,
domaınımın suresı doldu, 15 dolar ıstyo..
sizden yine 15 dolar istemiş. benden şu an 120 usd istiyorlar. düşmesini bekliyorum.