Herkese selamlar.
Resmi bir kurumda çalışıyorum. Sigara içen arkadaşlar dışarı çıkarken, sürekli kapıyı açık bırakıyor, tabi odadaki arkadaşlar da soğuktan donuyor. Bugün arkadaş çıldırma noktasına gelmiş ve bir not yazmış. Gülmekten öldük

Sizlerle de paylaşmak istedim.