Birçok eklenti kurdum kaldırdım bunun bi zararı olabilir mi acaba? Dosyaları bozma gibi, şuan itibariyle hiçbir bileşeni ekleyemiyorum temayla ilgili özelliklerimi de kullanamıyorum.
Şuan kurulu eklentiler;
http://i1256.photobucket.com/albums/...ps50a4337a.jpg