eticaretci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
15 tl kalırsa pm
Bir önceki ihalemiz 15TL ile @eticaretci isimli arkadaşımızda kalmıştır.

basoglanh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kurulumuda yapıyorsanız 20 TL..
20TL ile @basoglanh isimli arkadaşımızda kalmıştır. (Kurulumu yapıyoruz)

YENİ İHALEMİZ 1TL İLE YENİDEN BAŞLAMIŞTIR.
HERKESE BOL ŞANS...