Rymelhone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Manchester united en mantıklısı.Mesela bugün chealse 1-0 kazandı ama neler kaçırdı neler.Chealse psg bayern ve barca kesinlikle gelmemeli.A.Madrid'de gelebilir.Ancak A.madrid'in daha çok şansı olur.İyi bilenir Galatasaray Madrid'e.Kısacası Manchester United ve A.Madrid.İyinin kötüsü

Manchester mantıklı felan değil hoca biz geçen seneki heyecanın aynısını yaşayalım diye onu yazdık. Yoksa stillleriyle bu sene bizi Madrid gibi geçebilirler. Bize yıldızlarla dolu bir takım gelmesinler. A. Madrid gibi Dortmund gibi komple takımlar gelsin ki Mancini onları çok güzel kilitleyebilsin.

En çok korktuğum; Bayern, Barça, Manchester, Chelsea Sırayla şu şekilde yazarım.

Kompakt olan takımları sırayla yazmam gerekirse; A. Madrid, Dortmund, PSG derim

Bu üçü gelsin iyi olur. Benim önceki seçimlerim tamamen duygusaldı. Ama bizim için hayırlısı olanlar üç takımdır Kompakt takımları çok güzel hallederiz. Bize karşı çok pozisyon bulamazlar