Skormatik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam geçmiş olsun, ancak reklam yerleşiminiz nasıldı ? eskiye dair bir resim varmı sitenizin. bu arada benim anlamadığım bazı büyük siteler kural ihlalinin babasını yaparken adsensenin hiç sesi çıkmıyor, biz burda kılı kırk yaralım, hala tedirgin olalım. bknz: yazete.com adamlar sağ ve sol bloktaki dikey uzunlukta olan adsense reklamlarını statik yaparak sayfa kaydıkça reklamlarda kayıyor. ve css statik olayı adsense tarafından ana kural ihlallerinden. işte bende bunu anlamıyorum!

neyse kendi konumu fazla dağıtmayayım
Reklam yerleşimi her şey normaldi hocam. Kesinlikle ihlal yoktu yani bir abartı söz konusu değildi. Zaten amacım fazla kazanayım falan değildi. Sadece verdiğim emeğin karşılığı 3-5 kuruş gelsin ki o da site kendi sunucu parasını çıkartsındı.

Asıl gerçek şu: AdSense bir tekel olduğu için yüksek hitli sitelerine baya bir geniş davranıyor ve kendi kurallarını canı istedi mi kendisi çok güzel ihlal ediyor, edilmesine müsaade ediyor.