MaxTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pardon, ne bu şiddet bu celal karakterleri bold kullanmayınız lütfen.
Estağfurullah hocam ne şiddet var ne celal, İnanın bende rahatsız oluyorum bold kullandığım zaman fakat ne zaman 1 sunucu&hosting vs. ihtiyacım olsa bazı arkadaşlar daha ne istediğimi bile okumadan 1 tane sitenin linkini basıp; ''xxxxxx.com sitemizden paketlerimizi inceleyebilirsiniz'' yazıyorlar, istediğime yakın paket bile sitesinde olmayan arkadaşlarım sitelerine beni çekerek istediğim özelliklerde ürün arayarak zamanımı çalıyorlar. Kusura bakmayın rahatsız ettiysem hakkınızı helal edin ama zamanımı boşa harcamamak adına böyle yazmak zorundayım. Ahh hocam ahh keşke herkes sizin gibi dikkatli okusada bizde bu şekil yazmak zorunda kalmasak.