aman diyeyim. bazi konular okulda ogrenilmez. radyo tv sinema da bunlardan biri. adinda hayir yok. radyo mu tv mi sinema mi? ki bunlarin her birinin alt dallari da bjrer uzmanlik alanidir. okulda bir nane ogretmezler. mezun olunca ciraksindir, asistansindir, bir hicsindir. en iyisi okula girmek yerine set isciligi ile basla, cay getir gotur. merakli ogrenen kendini gelistiren bir adamsan okulda gecirecegin surede is bulur para kazanir okul okuyanlarin 4 sene onunde deneyimli olursun. eger merakli ogrenen girisken yetenekli bir adam degilsen yuksek lisans yapsan ne fayda... ne olmak istedigini soyle ona gore konusalim. rts sacma sapan bir bolum. onun yerine bir meslek sahibi eden bolum oku. hatta bence iktisadi idari bilimlerden bir sey oku. medyada tutnamazsan alternatif is alani cok))) ilestisim fakultelerinden mezun olunca ciraksin. en iyisi okula girmeden cirakliga girmek.

MZ601 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi