Konu
Radyo ve televizyonculuk okumayı düşünüyorum
11-12-2013, 00:27:10
#3
netadam
tvsinema adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hem liseyi, hem üniversiteyi radyo-tv sinema okudum. Mezun olalı çok oluyor o yüzden puanları felan hiç bilmiyorum. Başka sorun varsa cevaplamaktan memnun olurum...
İş bulabildiniz mi? Maaşınız ne kadar oldu?