Arkadaşlar lisede son senem üniversite sınavınada az kaldı elimden geldikçe çalışıyorum ve radyo ve televizyonculuk bölümünü çok çok istiyorum bunların taban puanları genelde ne kadar oluyor? Sanırım çoğuda paralı üniversite oluyor. Fiyatlarını açıkcası bilmiyorum ama fiyatları baya yüksektir galiba.. Radyo ve televizyonculukta iş imkanları nelerdir? Puanım ve param oraya yetmezse Dış ticaret okucaz artık napalım