nartweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Senin serviste baya istemiş..
Komplesi ne kadarmış acaba..
Canımı sıkıyor hocam tuşların öyle görünmesi yoksa tuşlar çalışıyor basılmama gibi bi derdim yok.. Slaş zaten sağ tarafta var f8 de tuş olmasa da çalışıyor ama sinek küçüktür ama mide bulandırır hesabı oluyor..
o değil de hocam ben tam ortasına yumruk atmıştım da sen nasıl orayı kırdın ya