Aynı sorundan ben de muzdaribim, çoğu kişi de öyle.
İnsanlar "Alayım,sonra iyi bir fiyata satarım" hevesiyle regliyor domainleri,2-3 ay sonra aklına geliyor sonra satılığa koyuyor,satılmıyor.
Ben projelerim için o kadar domain aradım hepsi reglenmiş fakat hiçbiri kullanılmıyordu.
Bu sorumsuzluğa bir son verilmeli.
En azından projelerin önü kesilecek şekilde domainler ile ticareti hiç iyi bulmuyorum.