Esselamu aleykum kardesler;
Ya artik bedava domain vericem yemin ediyorum. Açık arttirmaya koydugum domainlere teklif gelmiyor.bakiyorum diger konularda oyle görüyorum. Domain ticaretine ne oldu ? Proje veya Ar-Ge icin hic mi domain lazim deqil vatandaslara... ? Arkadaslar lutfen turk bilisimini gelistirelim.. Gecen 3 yasinda bir domain koydum 1 Tl'den kimse konuya bir yorum bile yazmamiş. 1 tl dese ihaleye birisi ona kalicak domainler. Reg parasini bile kurtarmiyor bazi teklifler.. Biraz domain piyasasini canli tutalim.bu piyasa bizim kardeslerim.. Proje gelistirelimki iş görülsün...
Bana katilan ve katilmayan arkadaslara tesekkur ederim
Telden yazdim imla kurallari icin ozur dilerim