BKR55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Varsayılan il olayı için çalışma yapmanız çok iyi olur.

Bot bozulduğu zaman arkasında duracak olacağınızı bilmek sevindirici. Sonuçta belli çalışmalar yapıcaz sayfalara ve insanlara bozuk sayfa göstermek istemeyiz. Tabi ki yenileme belli bir ücrete tabi olacak. Hepimiz biliyoruz ki birçok arkadaşımız bu sitede işini takip etmediği oluyor bazen. Sattım ve bitti olmadığı sürece her zaman kazanacaksınızdır.

Beni de listeye ekleyin. Bende alıyorum.
Anlayışınız için teşekkürediyorum. ELBETTE Kİ BİR SİTEDE zırt-pırt PATLAYAN BOTLAR NEDENİYLE oluşacak prestij kaybı, bot parasından çok daha önemlidir ve ben bunun bilincindeyim. Kimseyi ortada bırakmamaya çalışırım.

Bu scripti www.ekonobil.com 'da kendim de kullanmaktayım.. Patladığı anda scriptin tepesindeyim. Hemen yenilemeye başlarım.. Yeni durumu başardığım anda isteyene de ücreti karşılığı veririm.

Dediğim gibi böyle bir scrip şu anda PİYASADA YOK. Sadece inat ve hizmet için tam 1 aydır diyanetteki .NET engellerini aşmak için uğraştım ve başardım. Karşılığı ise asla 20 TL OLMAZ fakat burada konu NAMAZ:-)

Keşke VARSAYILAN İL talepleri gelmemiş olsaydı. Çünkü olayın içinde VERİTABANI ve IMAGE kullanmaktan özenle kaçınmıştım. Şimdi admin'e VARSAYILAN İL NE OLSUN GURBANIM? diye sorup, seçtiği ili veritabanına yazmak ve gelen kullanıcıya o ili göstermek için DB'den okutmak gerekecek.

NETEKİM MÜŞTERİ DAİMA HAKLIDIR.. BİLHASSA HAKSIZ OLDUĞU ZAMANLAR:-))) (şaka)

(LÜTFEN İLK MESAJIMA SIRA-2 ALMAK İSTİYORUM YAZIP CEVAPLAYINIZ - takip için)

Teşekkürler..