Schatz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Annenizin ellerine sağlık, çok güzel duruyorlar bence...

İlk resim kalıp ile mi o hale getiriliyor acaba, tekniği nedir? (Sadece Merak)
o tarz mumlar kalıp halde alınıp kesilerek o hale getiriliyor diye biliyorum belki teyzemiz başka bir şekilde yapmış olabilir