errapps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunda ne var ? Benim dedemler 2+ yıldır kullanıyor


Sent from my iPhone using Tapatalk
Aynen hocam 6-7 sene önce ne alırsan 1 milyoncuklarda 3 gibi bir şeye almıştım.

O kadar dandik bir şey ki kesinlikle almayın bence.