Kesinlikle kendisi bırakmak istiyorsa bırakır. Onun dışında sizin yada bi başkasının demesiyle tedaviyle olucak iş değil bence.
Bi arkadaşım vardı cocuk bonzai , ot , hap vs herşey kullanıyordu sürekli, kendisine defalarca bırakmasını söyledik ama yok dedi ben bu şeylerin bağımlısı oldum artık içmeden duramıyorum bırakamıyorum vs vs. Bundan 1 ay önce kadar bıraktım demişti bana ciddi olduğunu söyledi bu konuda neyse, dün gördüm kendisini 1 ay oldu hiç birşey içmiyorum artık dedi.
O yüzden öncelikle arkadaşınızın kendi istemesi gerek bırakmayı bu yolun onu iyi yerlere götürmediğini ve ilerleyen zamanlarda iyi şeyler olmayacağını fark etmeli.