Yanlış yönlendirmek yada sizi karamsarlığa sokmak istemiyorum fakat normal ot olur içer gider bağımlı olur ama kurtulur o dediğinide bir insan içer bırakır ama dediğin gibi o illetin bağımlılığının sonu sadece ölümdür ben ondan kurtulabileni görmedim kolay kolay bağımlısı olmazsın olursan bırakamazsın bırakmak için çalışmaya cesaret edebileni dahi görmedim.
( Ne biliyorsun diyeceklere benimde bir çok arkadaşım kullanıyor bende kullandım ot ama bıraktım bir çok arkadaşım bonzai içiyor ama yanlarında bırak bırakın gibi bir cümle kurduğun zaman şeytan görmüşe dönüyor )