Polisle falan olacak iş değil poliste kimin ne içtiğini çok iyi biliyor polisin amacı olayı tepeden çökertip nokta koymak.Polis 3-5 serseriyle normal kullanıcıyla uğraşmıyor bile.Ne adamlar gördüm üzerinde 5 fişek esrar var polis alıyor içeri bunlar ne diyor adamın cevabı esrar içiyorum amirim satmıyorum ki diyor.Ulan 5 tanenin nesini içiyorsun yetmiyor mu 1 tane diyor polis adamın cevabı aynen şöyle amirim 6 tane vardı birini öldürdüm işte sonra siz geldiniz diyor.Amir en sonunda alın şu müptezeli yollayın gitsin bide bunla uğraşmayalım gece gece diyor.Bizzati yaşanmış olay bir arkadaş gerçekleştiriyor konuşmayı.
Umarım en kısa zamanda sonuç alırsınız.Polise ona buna haber vermek gibi bir hataya sakın düşmeyin.Ertesi gün çıkıp tekrar kafayı yaşadığında emin olun ilk takacağı kişi siz olursunuz.Allah göstermesin size zarar verir.
Allah muvaffak etsin hocam.