Amatemle veya diğer zorlu yollarla olacak iş değil, daha öncede söylediğim gibi psikolojik desteğe ihtiyacı var. Çevremde kullanmayan insan kalmadı azçok tahmin edebiliyorum, cebinde parası gibi olmuştur artık olmazsa olmazı parayada onun için ihtiyaç duyuyodur zaten oda bunların farkındadır ama birinin bunlarla yüzleştirmesine gerek duyuyodur. Uyuşturucu çok yaygınlaştı, şuanki duruma göre kötü olan kimyasal madde kullanılması, kimyasal kullanmayanlar iyi durumdalar . Ama ne yazıkki esrar yetmiyor hele ki genç nesil direkt bonzai selvia ile başlıyorlar. Demek istediğim ortam böyleyken kullanıcları bıraktırmak mümkün değil gibi duruyor . Bunların kaynağını temizlemek lazım ama bu daha imkansız gibi. Allah yardımcımız olsun ne diyeyim.