hocam bu sorun herkeste var. o yüzden piyasadan borçlu hesapları satın alıyoruz. doğru düzgün satanda yok. adam borçlu hesaba 400 TL para istiyor. hayır anlamadığım şey zaten reklamı harcamışsın ordan kazanmışsın. bide hesap üzerinden 400 TL istiyor. bana etik gelmiyor ya.