Yabancılar AMATEM'de çıkmaz.Sizin yapacağınız şey onu ortamlardan uzak tutmak.Kafasını açmak.Ot'un kafası tutmadığı için kendini yabancıya vuranlar bir süre sonra kapakdaki dozajı artırıp geberen çok kişi gördüm.Yabancı kimyasaldır bence en kısa zamanda onu ortamlarından uzak tutun gerekiyorsa yanınızda TAŞIYIN..