Evet
SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:06:05 -->-> Daha önceki mesaj 01:03:13 --
O zaman en iyi soracağın kişi bir steuerberater. Ama burs dediğin eğer bafög ise, o zaman en iyi soracağın yer unideki AStA olur, onların avukatları bilir bu işleri.
Sen en iyisi önce AStaya git, sonra bir beraterle görüşürsün, bafögte sorun çıkabilir haberin olsun.
Bafõg burs bi görüşelim bakalim ne dicekler
SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi