Tufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Devletten yardim ile gecinen birisi, devletin bilgilerinde kart bilgilerinde bulunuyor. Bankayla irtibata gecip aylik veya 6 aylik rapor istiyorlar. incelenen raporda JobCenter dan gecindigin para haricinde bir para giris yapmis ise hesabina, bunun kaynagini soruyorlar ve gelecek bir iki ay icerisinde gelen miktari size ödedigi miktardan kesiyorlar. Bunu bu sekilde yapabilirler.

Herhangi bir yardim almiyorsaniz eger, Adsense zaten size ödedigi kücük meblaglar vergisini düsürüp veriyor. Size herhangi bir ek vergi ödemek kalmiyor. Tabi Adsense nin de bir limiti vardir, Bu limiti asinca yani premium üyelik gibi mesala, Sirketlesmeni isteyebilir, ki almanyada bir sirket demek, kazandigin 100% ün %50 sni devlete vergi vermen demek olacak.

Ama sunu da göz önünde bulundurman lazim, Alman sitelerinde Impressum yani Bütün bilgilerini girmen gerekiyor.

Adini soyadini oturdugun yeri telefon numarani email adresini siteye giren tüm herkes görebiliyor. Türkiyedeki Iletisim, Kontak gibi bölümler vardir ya, Almanyada da Impressum dur.

Ayrica Almanyada herhangi bir sorun oldugunda, yada calinti icerik oldugunda veya Telif hakli bir resim ve benzeri fotograf falan oldugunda, Avukattan mektup alabilirsin. Bunu da cok iyi düsünmen gerek. Yani Adsense den kazayim oradan buradan icerik alip ne oldugunu bilmeden bot ile cekip hit alip biraz para kazanayim derken. Evdeki astan da olabilirsin ...
Detaylı yorumunuz teşekkür ederim, Adsense hesabını kendime ait br kaç web sitem ve youtube ağırlıklı kanallarımı bağlıcam zaten youtube telif vb. durumda kontrol ediyorum. Her durumda'da bu kazancı öğrenirler ve bursun tutarını keserler diyorsunuz peki kendi adımıza ait başka bir bankaya adsenseyi onaylasak yine aynı sorun olur mu ? yada hiç uğraşmayıp burs parasının kesılmesını gözemi alalım ?