cryptsy tam 3 saattir btc-e den gönderdiğim bitcoini hesaba geçirmedi quark 0,07 den 0,09'a çıktı bu son quark alışım olucak ben bu geri zekalı exchange siteleri ile uğraşmaktan bıktım mining yapmaya çalışıcam artık. bunlara kaptırdığımız paranın haddi hesabı yok ayrıca.
hd 7700 ghz edition ile günde kaç quark kazanırım merak ediyorum açıkcası...