Yurt disinda oyle bir sorun yok benim bildigim
fransa,almanya gibi ülkeler bizim ülkemizden daha sıkı denetim uyguluyor diye biliyorum kimisi diyor %25 vergi kimisi 25bin$'ı geçersen yıllık bildirmen lazım net bir bilgisi olan arkadaşlar elbet r10da vardır bekliyorum