Coşkun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kampanya güzel yanlız 12 ay sabit kalması pek iyi olmamış gibi 12 ay sonra nasıl bir fiyat olacak burası düşündürdü beni.
Hoca aşağı tükürsek sakal yukarı tükürsek bıyık sözleşme yok desek bu sefer 12 ay fiyat garantisi sorulur 12 ay fiyat garanti desek niye garantisi yok bizde ne yapacağız bilemedik...

Bu fiyatların daha altınıda aramayın artık 100 mbit birimi 5 lira olsa 500 lira yapar kısa br hesap gerisini saymıyorum bile amacımız yüksek kapasitede boş olan hattı boş duracağına işe yarasın

webtasarim39 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beklenen ve özlenen kampanya.


Sektöre DGN kalitesi ile yön veriyorsunuz.

Başarılarınızın devamını dilerim. Bende kampanyadan önümüzdeki ay yararlanmayı düşünüyorum.

Çok daha güzel çalışmalarımız var dedicated tarafında kendi 2u kasalarımızı ürettik yakında sizler ile paylaşacağız.

Kampanya gerçekten çok ciddi ben bu fiyatlara ineceğini birisi söyleseydi inanmazdım, ancak sanmayın bu işten para kazanıyoruz bu sektöre kan naklidir...

DGN Kalitesine Kalite katıyoruz biz özenli ve titiz bir firmayız müşteri bizim için çok önemli bunun yanı sıra alt yapımıza yaptığımız ciddi yatırımlar var, diyebilirimki bir çok veri merkezinde bizim alt yapımız yok ciddi anlamda tecrübe ettik.


AaRadyOcU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel bir kampanya.Hayırlı Satışlar.
Teşekkür ederiz...

Saygılarımla.