Adsense domain banini kaldirmak istiyorum ama elimde hesap yok.. cok zor durumda kaldim.
Arkadas bani acarim diyor fakat hesapta gerekliymis.. Yardim edebilecek kimse yokmu...
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Malesef hesapsız banın açılması konusunda ücret farklı oluyor.
bendede bir adem a-banlı domain bulunmakta hocam fakat nihai karar demektedir bir daha açmayacağız bu domaini diyor açılabilirmi
Bana ulaşabilirseniz bir incelemek isterim siteyi yardımcı olabilir belki
alico ile anlaştık. bakalım hayırlısı
Umarum en kısa sürede sorunu çözeceğiz. hayırlı olsun . Konumuz güncel arkadaşlar .