merhabalar doğru yere mi açtım bilmiyorum ama
şöyle bir sıkıntım var;
PHP mailer kullanarak mail atıyorum, yandex maillerinde sıkıntı olmamasına rağmen hotmail ve gmaile gönderdiğimde hiç bir hata dönmüyor ancak mailde gitmiyor sebebi ne olabilir sizce?