Arkadaşlar video kısaltarak devamı.. şeklinde paylaşımlar iyi değil bence. üyeler kıl ulup sayfayı terk ediyor. Bir müddet sonra yemiyorlarda..

2. de eğer videonun devamı gerçekten yoksa pek etik de değil.

BU ARADA İYİLEŞME VAR MI?