hocam teşekkürler bilgi için. ayda 240coin eder. elektriğide net hesaplayabilsek çok güzel olacak ama işte olmuyor ne kadar elektrik gider hiç bilmiyorum.
bu arada quark, bitcoinin 650ye ve litecoinin 21 e düşmesiyle oda düştü.
$ 0.073 oldu. piyasada perfect money veya okpay bulamıyorum btcturkten alıp quarka aktarıcam bu kadar düşmüşken almak lazım.
benim iş yerindeki boş duran yedek server olduğu için sorun yok. 7/24 açık zaten...panik bitene kadar beklemek lazım, daha sonra eski haline dönecektir quark da.