Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam teşekkürler bilgi için. ayda 240coin eder. elektriğide net hesaplayabilsek çok güzel olacak ama işte olmuyor ne kadar elektrik gider hiç bilmiyorum.

bu arada quark, bitcoinin 650ye ve litecoinin 21 e düşmesiyle oda düştü.

$ 0.073 oldu. piyasada perfect money veya okpay bulamıyorum btcturkten alıp quarka aktarıcam bu kadar düşmüşken almak lazım.
benim iş yerindeki boş duran yedek server olduğu için sorun yok. 7/24 açık zaten...panik bitene kadar beklemek lazım, daha sonra eski haline dönecektir quark da.