Eğer o iş yeri seni sigortalı çalıştırıyor ve primini ödüyor ise.

İş yerine taaddüt vermedi isen dilekçe ile 7 iş günü önce bildirme kaydın ile ayrıla bilirsin.

Ama 7 iş günü öncesi ayrılırsan iş mahkemesine seni bildire bilir iş yerin bu onun kanuni hakkı ama genelde iş yerleri bunu öyle çok uygulamaz zıt düştü isen yaparlar.

Ben ulusoyda iken toplu bırakmalar oldu bu kanunu da biliyorduk hepsine tazminat davası açtı holding kanunen 7 iş günü öncesi bildirmen şart yani