Hocam iş hukuku dersi görüyoruz hoca bize diyor ne olursa olsun işten kendiniz çıkmayın diyor.Kendinizi attırın.Kendiniz çıkarsanız tazminat alamazsınız.Ama attırırkende zarar verici şeyler yapmayın Bu arada kıdem tazminatı alabilmek için en az 6 ay sözleşmeli çalışmak gerekir.