Kardeş işe başlarken birşeye imza attın mı sözleşme babında ? Attıysan açacaksın iş kanunu bakacaksın arkadasın biri sülereri vermiş ne kadar süredir orda çalısıosan ona göre önceden bildirme zorunlulugun var.

Eğer sözleşmen yoksa fazla bir bağlayıcılıgın yok.
Açık açık konus adamla iyi iş buldum de.